Regelmatig gaan er weer duizenden collectanten langs de deuren voor Stichting Joepiez met een collectebus. Ook staan de collectanten bij een winkelcentrum om geld in te zamelen voor Stichting Joepiez. Collecteren is heel belangrijk omdat met de opbrengst van de collecte het fonds zijn werk kan blijven doen.

Wist je dat er in Nederland maar liefst 421.000 kinderen in armoede opgroeien? De kinderen uit deze gezinnen kunnen zich meestal niet aanmelden bij een sportvereniging en er is meestal geen geld om een pretpark te bezoeken. Deze kinderen hebben jouw hulp hard nodig!

100% gegeven 100% besteed 100% regionaal

De collectanten van Stichting Joepiez zijn altijd vrijwilligers of stagiaires. Dat dan we bewust omdat we zo er zeker van zijn dat het geld dat we ophalen in zijn geheel bij onze projecten terechtkomt. We werken in heel Nederland maar het geld dat we in de regio ophalen, besteden we ook in dezelfde regio.

LET OP

Wij hebben ons pasje altijd fysiek bij. Mocht u iemand aan de deur hebben die zich legitimeert met een telefoon dan is dit niet van ons!