Stichting Joepiez is een Nederlandse stichting die zich inzet voor kinderen waarvan de thuissituatie het niet toelaat om de kinderen lid te maken van een sportvereniging. Stichting Joepiez organiseert laagdrempelige sportactiviteiten waar de kinderen na school gratis aan deel kunnen nemen.

Op verschillende locaties verspreidt door heel Nederland verkopen vrijwilligers van Stichting Joepiez speculaasbrokken. Voor € 10,- is zo’n pak speculaas te koop. Met de opbrengst van deze verkoopactie kunnen wij kinderen een groot plezier doen door hen lekker in beweging te houden. Voor slechts € 10,- steunt u niet alleen stichting Joepiez, maar haalt u bovendien voor uzelf een pakje heerlijke, versgebakken speculaas  in huis.

LET OP!!  Speculaas aangeboden voor €10,- en 2 stuks voor €19,95,-  de speculaaskoeken zijn altijd voorzien van een oranje sticker met daarop de gegevens van de stichting.

Onze vrijwilligers kunnen zich altijd legitimeren met het pasje van Stichting Joepiez  maar ook met een ID-kaart! We verkopen uitsluitend stroopwafels in blik en speculaasbrokken zoals op de  afbeelding te zien is!  Wij verkopen geen speculaaskoeken zonder de sticker die u op de afbeelding ziet. Bij twijfel mag u ons altijd bellen op het telefoonnummer 06-48565400.

Wilt u geen koek kopen maar wilt u toch een losse donatie geven? Dan kunt u deze donatie in een collectebus doen. Geef een collectant het geld nooit in de hand!

collecte

Het kan zijn dat een van onze medewerkers aan de deur komt met de vraag of u eenmalig mee wilt helpen door het kopen van lekkernijen zoals stroopwafels of speculaaskoeken. U koopt deze lekkernijen al voor tien euro. Vindt u tien euro teveel? Dan mag u ook een kleinere bijdrage in de collectebus doen. Met uw bijdragen organiseren we extra activiteiten voor de kinderen!

geen-geldMedewerkers mogen nooit losse donaties in de hand aannemen. Dit mag alleen bij het aankoop van een pakje speculaas losse donaties moeten in de collectebus.  Gebeurt dit wel bij u? Bel dan naar het nummer 0648565400 of 0681616079 of stuur een e-mail na stichtingjoepiez@gmail.com met daarin de naam, een beschrijving van de persoon en uw postcode. Zo kunnen wij zien om welke medewerker het gaat.