Stichting Joepiez is een Nederlandse stichting die zich inzet voor kinderen waarvan de thuissituatie het niet toelaat om de kinderen  lid te maken van een leuke sportvereniging. Wij organiseren laagdrempelige sportactiviteiten waar de kinderen na school gratis aan deel kunnen nemen.

Op verschillende locaties verspreidt door heel Nederland verkopen vrijwilligers van Stichting Joepiez stroopwafels in blik. Voor € 12,50- is zo’n blik te koop. Met de opbrengst van de verkoopactie kunnen wij kinderen een groot plezier doen door hen lekker in beweging te houden. Voor slechts € 10,00- steunt u niet alleen stichting Joepiez, maar haalt u bovendien voor uzelf een pakje heerlijke, versgebakken stroopwafels in huis met een mooie blik ter herinnering.

LET OP!!  Stroopwafels in blik worden NIET MEER aangeboden!  losse stroopwafels worden aangeboden voor €10,00- met een sticker van de stichting erop.

De stroopwafels worden dagelijks versgebakken volgens het familierecept van de familie Markus uit Gouda! Dit garandeert de lekkerste stroopwafels van Nederland. De stroopwafels van de familie Markus hebben al meerdere prijzen gewonnen voor de lekkerste stroopwafels van Nederland. Deze stroopwafels zijn dus niet te vergelijken met de stroopwafels die je in de supermarkt kunt kopen. Het zijn ambachtelijk gebakken stroopwafels met versheidsgarantie.

552890_140699882731686_839214006_n

Onze vrijwilligers kunnen zich altijd legitimeren met het pasje van Stichting Joepiez  maar ook met een ID-kaart! We verkopen uitsluitend stroopwafels in blik zoals op de afbeelding te zien is! Bij twijfel mag u ons altijd bellen op telefoonnummer 06-81616079.