Op dit moment verkopen wij stroopwafels in een delfsblauw blik.

Stichting Joepiez is een Nederlandse stichting die zich inzet voor kinderen waarvan de thuissituatie het niet toelaat om de kinderen  lid te maken van een leuke sportvereniging. Wij organiseren laagdrempelige sportactiviteiten waar de kinderen na school gratis aan deel kunnen nemen.

Op verschillende locaties verspreidt door heel Nederland verkopen vrijwilligers van Stichting Joepiez stroopwafels in blik. Voor € 15- is zo’n blik te koop. Met de opbrengst van de verkoopactie kunnen wij kinderen een groot plezier doen door hen lekker in beweging te houden. Voor slechts € 15,00- steunt u niet alleen stichting Joepiez, maar haalt u bovendien voor uzelf een pakje heerlijke, versgebakken stroopwafels in huis met een mooie blik ter herinnering.

LET OP!!  Losse stroopwafels worden niet verkocht. Er zit altijd een mooi delfsblauw blik omheen

Onze vrijwilligers kunnen zich altijd legitimeren met het pasje van Stichting Joepiez  maar ook met een ID-kaart! We verkopen uitsluitend stroopwafels in blik zoals op de afbeelding te zien is! Bij twijfel mag u ons altijd bellen op telefoonnummer 06-81616079.