Twee begeleiders gingen met tien enthousiaste kinderen op stap naar Toverland. De kinderen werden op onze vestiging gebracht om vervolgens met het busje naar locatie te gaan. Al vanaf het begin was er een heerlijke en vrolijke sfeer. Bij de ingang konden ze niet wachten om naar binnen te gaan, maar we hadden nog wel even een leuk fotomoment met het leuke animatieteam van het park. Eenmaal binnen werd alles goed uitgelegd wie waar heen wilde en wat we gingen doen zodat alle kinderen een leuke dag konden hebben. En dat hadden ze zeker! Vooral omdat er voor de allerkleinsten ook veel was. Ze konden eindeloos klimmen, klauteren en lol maken. Natuurlijk moest er ook gegeten worden dus hebben alle kinderen en de begeleiders hun buikje volgegeten aan de lekkere lunchboxen. Al met al was het een leuke en gelaagde dag en iedereen ging tevreden naar huis. De kinderen gingen met de pretkriebels in hun buik weer terug naar huis en Stichting Joepiez! had weer een geweldig evenement er op zitten.. Op na het volgende uitje!