Activiteiten planning: deze zomer

Toverland

activiteiten stichting joepiez

Stichting Joepiez: Activiteiten

Stichting Joepiez zet zich in voor kinderen onder de armoedegrens in Nederland. We organiseren sportactiviteiten, leuke dagjes uit en verjaardagsfeestjes. Met sport geven we kinderen de kans om te bewegen, plezier te hebben en zelfvertrouwen op te bouwen. Bij dagjes uit nemen we ze mee naar attracties om nieuwe ervaringen en mooie herinneringen te creëren. Verjaardagen vieren we met cadeautjes, taart en spelletjes, zodat elk kind zich speciaal voelt. Ons doel is om deze kinderen momenten van vreugde, geluk en onbezorgdheid te geven, zodat ze zich gewaardeerd voelen en kunnen genieten van het leven. We streven naar gelijke kansen voor alle kinderen, ongeacht hun achtergrond, en willen bijdragen aan hun ontwikkeling en volledig potentieel.

Onze Google-reviews

Vandaag een geweldig uitje gehad van de stichting joepiez. Mijn dochter heeft echt genoten. Was niet alleen leuk voor de kinderen maar ook voor de ouders. Fijn om mijn dochter weer zo te zien genieten in de bubbel jungle. Wat een top organisatie. De dames hadden alles top geregeld. En dochter kreeg nog een goodiebag mee naar huis ook aan het einde van de dag .

- Joost Beumer

- Ayse Sahin
Super organisatie!!! Afgelopen weekend genoten met de kids van een dagje binnen speeltuin, alles top geregeld een dag om niet te vergeten!!
Dank jullie wel!!!
- Wendy de Jong
Wauw alleen maar WAUW voor stichting Joepiez,🥰!!! Vandaag een top dag gehad met de kidz bij Kidzcity in Utrecht. Ze hebben heerlijk gespeeld, lekker gegeten en daarna ook nog een heerlijk ijsje op! Meiden (Quincy en Femke) jullie zijn echt toppers, goed georganiseerd en jullie zijn nog super gezellig ook 😊. Deze dag was echt goud waard voor onze kids, ze hebben de hele dag met een big smile op hun gezicht gelopen en zo zijn ze ook naar bed gegaan! DANK JULLIE WEL!
Ilse van Vliet

Wij hebben vorig jaar zomer dankzij stichting joepiez een volkomen georganiseerd tripje gehad naar een pretpark zowel jong en oud hebben zich toppie vermaakt en een geweldige dag gehad. Dank jullie wel
- Miriam Rieder

Ik mijn schoonzusje en onze kindjes hebben 3 jaar geleden heerlijk mee gemogen naar Plopsaland, ikzelf had dat nooit kunnen bekostigen het was geweldig, die herinnering nemen ze ons niet meer af😍