Stroopwafels

Stichting Joepiez is een Nederlandse stichting die met veel toewijding en inzet werkt voor kinderen en jongeren die onder de armoedegrens leven. Het is hun missie om deze kwetsbare groep een steuntje in de rug te bieden en hen de mogelijkheid te geven om te genieten van de kleine dingen in het leven.

Een van de manieren waarop Stichting Joepiez dit doet, is door het organiseren van gratis sportactiviteiten, workshops, verjaardagsfeestjes en leuke uitjes. Door deze activiteiten kunnen kinderen en jongeren even ontsnappen aan de dagelijkse zorgen en gewoon plezier hebben, zonder zich zorgen te hoeven maken over financiële beperkingen.

Om deze waardevolle initiatieven te financieren, verkopen vrijwilligers van Stichting Joepiez heerlijke stroopwafels op verschillende locaties verspreid door heel Nederland. Voor slechts €15,- kunt u een pakje stroopwafels kopen en daarmee niet alleen Stichting Joepiez steunen, maar ook uzelf trakteren op een heerlijke lekkernij. Met de opbrengst van deze verkoopactie kan de stichting meer activiteiten organiseren en nog meer kinderen een glimlach bezorgen.

Door een pakje stroopwafels te kopen, draagt u direct bij aan het geluk en welzijn van kinderen en jongeren die het financieel moeilijk hebben. U kunt genieten van de heerlijke smaak van versgebakken stroopwafels, terwijl u tegelijkertijd een positieve impact hebt op het leven van anderen. Met uw steun maakt u het mogelijk voor Stichting Joepiez om deze kinderen een onvergetelijke ervaring te bezorgen en hen te laten zien dat er mensen zijn die om hen geven.

Dus waar wacht u nog op? Haal vandaag nog een pakje stroopwafels in huis en help Stichting Joepiez bij hun waardevolle missie om kinderen en jongeren uit armoede te halen en hen een hoopvolle toekomst te bieden.

Hoe herken je onze vrijwilligers?

LET OP❗

Losse stroopwafels worden uitsluitend verkocht met een sticker van Stichting Joepiez erop. Deze sticker dient als herkenning en identificatie van stroopwafels die de stichting ondersteunen. Door een stroopwafel met de sticker te kopen, draagt men bij aan de activiteiten van Stichting Joepiez voor kinderen en jongeren in armoede. Het zorgt ervoor dat alleen de officiële stroopwafels van de stichting worden verkocht, waardoor de opbrengst volledig ten goede komt aan het realiseren van hun waardevolle missie. Kies dus bewust voor de stroopwafels met de Stichting Joepiez-sticker en help mee om een verschil te maken.

Stichting Joepiez ID

Het Stichting Joepiez ID-pasje is een belangrijk herkenningsmiddel voor vrijwilligers. Met dit pasje identificeren we ons als officiële vertegenwoordigers van Stichting Joepiez. Het symboliseert verbondenheid, vertrouwen en betrouwbaarheid. Het pasje draagt bij aan veiligheid en transparantie, omdat het snel en gemakkelijk laat zien wie erkende vrijwilligers zijn. Personen zonder pasje worden niet als vrijwilligers erkend. Het ID-pasje is een teken van toewijding en professionaliteit, dat bijdraagt aan het succes van de stichting in het vervullen van haar waardevolle missie.