Een leuk dagje uit

Stichting Joepiez is vastbesloten om onvergetelijke en leuke dagjes uit te organiseren voor kinderen die onder de armoedegrens leven. We geloven dat elk kind het recht heeft om plezier te hebben en bijzondere ervaringen op te doen, ongeacht hun financiële situatie.

Met de steun van donateurs, sponsors en vrijwilligers kunnen we deze dagjes uit mogelijk maken. We streven ernaar om een divers scala aan activiteiten aan te bieden die aansluiten bij de interesses en behoeften van de kinderen. Of het nu gaat om een bezoek aan een pretpark, een sportevenement, een dierentuin of een culturele excursie, we willen hen een onvergetelijke dag vol vreugde en avontuur bieden.

Het aantal kinderen dat deelneemt aan deze uitjes kan variëren, afhankelijk van de beschikbare middelen en de specifieke activiteit. We proberen echter zoveel mogelijk kinderen te betrekken en hen de kans te geven om deel te nemen aan deze bijzondere ervaringen. Door de organisatie van groepsuitjes creëren we ook een gevoel van samenhorigheid en verbondenheid onder de kinderen.

Wat zijn onze doelen?

Plezier en vreugde:

We organiseren leuke dagjes uit om kinderen die onder de armoedegrens leven een moment van plezier en vreugde te bieden. Deze kinderen verdienen het om te genieten van bijzondere ervaringen en positieve herinneringen te creëren die een glimlach op hun gezicht toveren.

Gelijke kansen:

We streven naar gelijke kansen voor alle kinderen, ongeacht hun financiële achtergrond. Door leuke dagjes uit te organiseren, willen we deze kinderen dezelfde kansen bieden om te genieten van avontuurlijke en stimulerende activiteiten die anders mogelijk buiten hun bereik zouden liggen.

Emotionele ondersteuning:

Een leuke dag uit kan dienen als een emotionele steun voor kinderen die onder stressvolle omstandigheden leven. Het biedt hen de mogelijkheid om even te ontsnappen aan zorgen en spanningen, waardoor ze momenten van ontspanning en positiviteit kunnen ervaren.

Sociale inclusie:

Onze uitjes bevorderen sociale inclusie door kinderen de kans te geven om nieuwe vriendschappen te sluiten en sociale interactie te ervaren. Ze krijgen de mogelijkheid om deel uit te maken van een gemeenschap waarin ze zich geaccepteerd en gewaardeerd voelen.

Positieve impact op ontwikkeling:

Leuke dagjes uit hebben een positieve impact op de ontwikkeling van kinderen. Ze kunnen nieuwe vaardigheden leren, zelfvertrouwen opbouwen, creativiteit stimuleren en hun horizon verbreden. Door hen bloot te stellen aan nieuwe ervaringen en omgevingen, helpen we hen hun potentieel te ontdekken en te ontplooien.