Verjaardagen

Stichting Joepiez zet zich vol enthousiasme in om verjaardagsfeestjes te organiseren voor kinderen die onder de armoedegrens leven. We begrijpen dat een verjaardag een speciale gelegenheid is en elk kind het verdient om zich bijzonder en geliefd te voelen op deze dag.

Met de steun van onze gemeenschap, vrijwilligers en donoren kunnen we deze verjaardagsfeestjes mogelijk maken. We streven ernaar om zoveel mogelijk kinderen te bereiken en hen een onvergetelijke verjaardag ervaring te bezorgen. Elk feestje wordt op maat gemaakt en afgestemd op de wensen en interesses van het kind.

Het aantal kinderen dat we kunnen bereiken en het aantal verjaardagsfeestjes dat we kunnen organiseren, is afhankelijk van beschikbare middelen en vrijwilligers. We doen er echter alles aan om zoveel mogelijk kinderen te betrekken en hen te laten genieten van een speciale dag vol verrassingen, cadeautjes en leuke activiteiten.

Wat is ons doel?

Inclusie en erkenning

Het organiseren van verjaardagen voor kinderen onder de armoedegrens is belangrijk omdat het hen een gevoel van inclusie en erkenning geeft. Het viert hun speciale dag en laat hen weten dat ze waardevol zijn, ongeacht hun financiële situatie.

Positieve herinneringen

Verjaardagen zijn mijlpalen in het leven van een kind. Door deze momenten te vieren en speciale herinneringen te creëren, bieden we hen positieve ervaringen die ze kunnen koesteren en waar ze later met vreugde op kunnen terugkijken.

Zelfvertrouwen en eigenwaarde

Een verjaardagsfeestje geeft kinderen een boost in zelfvertrouwen en eigenwaarde. Het laat hen zien dat ze belangrijk zijn en dat ze het verdienen om in de schijnwerpers te staan, wat bijdraagt aan hun emotionele ontwikkeling en welzijn.

Sociale verbinding

Verjaardagen brengen mensen samen. Het organiseren van verjaardagsfeestjes voor deze kinderen biedt hen de mogelijkheid om vrienden uit te nodigen, sociale banden aan te gaan en relaties op te bouwen. Het bevordert sociale verbinding en versterkt hun gevoel van gemeenschap.

Vreugde en geluk

Verjaardagen zijn een bron van vreugde en geluk. Door deze kinderen een feestelijke ervaring te bieden, kunnen we hen een dag vol vreugde en geluk schenken. Het zorgt voor een positieve invloed op hun gemoedstoestand en welzijn.