Buiten speeldag Breda

Op zaterdag 29 april 2023 hadden wij de eer om de Buitenspeeldag te sponsoren voor de stichting Het Komt Goed uit Breda. Het was een dag vol plezier, avontuur en buitenspelen voor kinderen uit de omgeving. Met veel enthousiasme en betrokkenheid hebben wij gezorgd voor een onvergetelijke ervaring.

Een van de hoogtepunten van de dag was de spectaculaire stormbaan die we hadden opgezet. Kinderen konden hun energie kwijt terwijl ze klommen, sprongen en gleden over de obstakels van de baan. De lachende gezichten en de uitbundige sfeer waren hartverwarmend en bevestigden dat dit evenement een succes was.

Naast de stormbaan hadden we ook een grote opblaasbare octopus opgesteld. Dit kleurrijke speeltoestel bood kinderen de mogelijkheid om te klimmen, klauteren en zelfs van de tentakels af te glijden. Het was een geweldige attractie die zorgde voor veel plezier en spanning.

Om de feestelijke sfeer compleet te maken, hadden we gezorgd voor voldoende popcorn en suikerspinnen. Kinderen konden genieten van deze heerlijke lekkernijen terwijl ze zich vermaakten op de speeltoestellen. De geur van vers gepofte popcorn en de kleurrijke suikerspinnen brachten een extra vleugje vreugde en zoetheid aan de dag.

Het was ontzettend bijzonder om te zien hoe kinderen samenkwamen, nieuwe vriendschappen sloten en onbezorgd konden spelen in de buitenlucht. Het plezier en de vreugde die ze uitstraalden, waren onbetaalbaar en maakten dit evenement tot een groot succes.

Dit initiatief was mogelijk dankzij de samenwerking tussen Stichting Het Komt Goed en onze sponsorgelden. Als organisatie hechten wij veel waarde aan het ondersteunen van lokale gemeenschappen en het bieden van kansen aan kinderen die het moeilijk hebben.

De Buitenspeeldag was niet alleen een dag vol plezier, maar ook een dag waarop we bewustzijn creëerden over het belang van buitenspelen voor de ontwikkeling en het welzijn van kinderen. Door deze dag te sponsoren, hopen we een positieve bijdrage te leveren aan het leven van deze kinderen en hen de kans te geven om onvergetelijke herinneringen te creëren.

We zijn dankbaar dat we de Buitenspeeldag mochten sponsoren en willen Stichting Het Komt Goed bedanken voor hun inzet en samenwerking. Samen hebben we een dag vol avontuur en plezier mogelijk gemaakt, waar kinderen met een stralende glimlach op terug kunnen kijken.