Kabonk
zaterdagochtend 11 Februari 2023 verzamelden 25 ouders en kinderen zich bij Kabonk Breda, een indoor speeltuin waar je kunt klimmen, klauteren en van de glijbanen afglijden. Het uitje was gesponsord door Stichting Joepiez, een organisatie die zich inzet voor kinderen die extra zorg en aandacht nodig hebben. De kinderen konden hun geluk niet op toen ze de speeltuin binnenkwamen. Ze renden meteen naar de grote klimtoren en de trampolines en begonnen te spelen. De ouders keken toe en genoten van het gelach en het plezier van hun kinderen. Na een tijdje kwamen ook de ouders in actie en begonnen ze mee te doen aan het klimmen en klauteren. Het was een geweldige manier om samen quality time door te brengen en tegelijkertijd lekker actief bezig te zijn. Terwijl de kinderen van de glijbanen afgleden en in het ballenbad speelden, konden de ouders even bijkomen en genieten van een kopje koffie of thee. Het was heerlijk om te zien hoe de kinderen zich amuseerden en hoe de ouders met elkaar in gesprek gingen. Aan het einde van de ochtend bedankten de ouders de Stichting Joepiez voor het sponsoren van dit uitje