Buitenspeeldag Arnhem
03 augustus 2021

Buitenspeeldag Arnhem

Op woensdag 21 juli hebben we een super gezellige buitenspeeldag in Arnhem gehad.

De dag begon super goed want het ging lekker weer worden, de zon ging schijnen en het was warm genoeg voor de buikschuifbaan!

Al vroeg vertrokken we met al alle spullen naar de locatie. De buikschuifbaan, de octopus, popcornmachine, suikerspinmachine en alle spelletjes werden door ons meegenomen. Het beloofde een drukke dag te worden met veel leuke en blije kindjes.

Na dat we alles hadden opgezet kon de pret beginnen. De dj startte de muziek en de buitenspeeldag kon beginnen. De kinderen renden meteen naar de buikschuifbaan en gingen daar op spelen. Ook werd de octopus druk bezocht door de kleine kinderen. De ballenbak was zeker de favoriet!

Alle kinderen kregen een kaartje mee waar ze suikerpin, popcorn, ijsje, snoepjes en fruit mee konden halen. Al snel volgden lange rijen bij de popcorn en suikerspin machines. We deden hard ons best om alle kinderen zo snel mogelijk te helpen en van hun lekkere dingen te voorzien. Uren lang hebben we suikerspin en popcorn gemaakt. de kinderen vonden het super lekker en natuurlijk ook heel bijzonder om te zien hope het werd gemaakt en waarvan.

Ook waren er glittertattoos voor de kindjes, een groot pannaveld waar alle kinderen konden laten zien hoe goed ze konden voetballen. Voor de kleine kindjes waren er grote motorische dieren waar ze een rondje mee konden rijden. Mickey mouse en pikachu liepen ook nog rond voor foto’s.

Wat hebben wij als stichting genoten van alle blije gezichtjes van de kinderen. Zeker 450 kinderen hebben gezellig buiten gespeeld en samen plezier gemaakt. Op naar volgend jaar!