Camping Tulderhyde Belgie
06 september 2021

Camping Tulderhyde Belgie

Op dinsdag 27 juli zijn we met 4 gezinnen naar camping Tulderhyde gegaan. Deze gezinnen mochten daar 4 dagen en 3 nachten verblijven. We begonnen op dinsdag en brachten iedereen naar hun huisje toe. De gezinnen kregen een goed gevulde tas met lekkere dingen, drinken, broodjes, beleg en alle dingen die ze voor de dagen nodig hadden. Ook kreeg elk gezin een tas met speelgoed met een bal, een visnetje en nog veel meer spelletjes voor op het strand. De kinderen waren super blij en gingen al gauw spelen op de camping bij de speeltuin. Intussen konden de ouders de spullen uitpakken en alles een plekje geven. Om 6 uur hebben we alle gezinnen echte Belgische friet gebracht met lekkere snacks. Alle kinderen leerde elkaar verder kennen en hebben heel de avond fijn samen gespeeld. De volgende ochtend kwamen we verse broodjes brengen en wat lekkers voor bij het ontbijt. Alle kinderen en ouders reageerde super blij en hadden heel veel zin om er een gezellige dag van te maken. De kinderen genoten van de springkussens, het zand en de speeltuin. Ondanks dat het niet super warm was gingen sommige kinderen toch zwemmen in het meertje. De huisjes zaten aan de speeltuin en het meertje waardoor de ouders de kinderen goed in de gaten konden houden. Een aantal kinderen gingen ook midgetgolven. De kinderen speelde heel de middag samen en er werden allerlei spelletjes gedaan, er werd gevoetbald, getennist en sommige kinderen gingen overgooien. Om 6 uur verschenen we weer op de camping met pannenkoekenmix en broodjes hotdogs. In de avond zaten de ouders gezellig bij elkaar terwijl de kinderen druk op het strandje aan het spelen waren. Alle kinderen gingen moe en voldaan naar hun bedjes toe. De volgende ochtend kregen ze weer een vers ontbijtje. Dit keer namen we lekkere worstenbroodjes mee. Ook hadden we lekkere croissantjes meegenomen. Het beloofde een leuke dag te worden want we gingen met alle gezinnen gezellig barbecueën in de avond. Op het strand was de animatie aanwezig. De kinderen konden daar verschillende soorten spelletjes doen en kijken wie het beste was in de spelletjes. Ze deden spelletjes zoals zaklopen op het strand. De kinderen waren heel fanatiek. Rond 4 uur arriveerde we met alle spullen voor de BBQ. Alle ouders en kinderen hielpen met klaarzetten. Er werden ballonnen en slingers opgehangen en de muziek ging aan. Alle ouders zaten gezellig aan de tafels terwijl de kinderen aan het spelen waren in de tuin met elkaar. De BBQ ging aan en iedereen was lekker aan het smullen. Er waren hamburgers, worstjes, speklapjes en verschillende soorten kip. Iedereen was gezellig aan het eten met elkaar en aan het kletsen. De muziek ging wat harder en de kinderen begonnen te dansen en te spelen met de ballonnen. Nadat iedereen was uitgegeten werd alles snel opgeruimd. Alle ouders en kinderen bleven nog gezellig in de tuin. En terwijl de kinderen op het springkussen aan het spelen waren zaten de ouders gezellig te kletsen. Het werd een leuke gezellige avond en iedereen ging pas laat naar bed. Het was alweer de laatste avond op de camping… De laatste ochtend kregen alle gezinnen weer een ontbijtje. Dit keer met lekkere donuts. Terwijl de ouders alle spullen inpakte gingen de kinderen nog snel even samen spelen. Ze gingen elkaar en de camping natuurlijk enorm missen. Om 11 uur was het zover het was tijd om naar huis te gaan. De gezinnen namen afscheid van elkaar en van ons en iedereen ging weer naar zijn eigen huis toe. Iedereen had een super week gehad en ze gingen moe maar vooral voldaan naar huis toe.