Een uitje naar dierenpark Amersfoort op 11 maart
27 februari 2018

Een uitje naar dierenpark Amersfoort op 11 maart

GEZOCHT! Kinderen uit minder bedeelde gezinnen voor een GRATIS leuk dagje uit! Stichting Joepiez
Stichting Joepiez organiseert dagjes weg voor kinderen die opgroeien in gezinnen die rond moeten komen van een minimuminkomen. Een uitje naar dierenpark Amersfoort op 11 maart Op zondag 11 maart organiseert Stichting Joepiez een uitje naar dierenpark Amersfoort. We hebben voor deze dag nog plek voor 10 kinderen uit de regio Amersfoort die met ons een superleuke dag willen beleven! Leeftijd Kinderen vanaf 7 jaar tot en met 12 jaar kunnen zich voor dit uitje aanmelden. Opgeven per e-mail: stichtingjoepiez@gmail.com Ben jij niet bang? En durf je het aan om met ons een dagje uit te gaan? Vraag dan aan je ouders of ze jou op willen geven. - Stuur een e-mailbericht naar stichtingjoepiez@gmail.com - Vermeld in het e-mailbericht duidelijk: o De naam van uw kind of kinderen o De leeftijd o Uw telefoonnummer Vragen? Heeft u vragen over dit uitje? Meer informatie over Stichting Joepiez vindt u op onze website stichtingjoepiez.nl. U kunt ons ook bellen op 06 48 56 54 00.