Expeditie Jeruzalem
Expeditie Jeruzalem Op zaterdag 15 juli is de eerste editie van expeditie Jeruzalem. Het belooft een superleuke dag te worden! Om 10.45 uur vertrek naar Hilvarenbeek We vertrekken met de bus om 10.45 uur vanuit Buurthuis Jeruzalem. We gaan dan naar de boslocatie in Hilvarenbeek voor de spellenjacht. Daar is een parcours met verschillende opdrachten uitgezet. Het is de bedoeling om samen met je team de opdrachten zo goed mogelijk te maken. Een vrij uur voor de kinderen Na de spellenjacht gaan we samen picknicken. Na de picknick hebben de kinderen een uur vrij. Ze kunnen dan voetballen of BMX-crossen op het parcours. Levend Stratego Na het vrije uurtje beginnen we met Levend Stratego. Dat is het moment waarop de meeste kinderen wachten. Einde van de dag Na het Levend Stratego sluiten we de dag af met een lekker ijsje. De bus is om 17.00 uur weer terug bij Buurthuis Jeruzalem .   Flyertekst   Leeftijd: kinderen van 8 tot 15 jaar Kinderen vanaf 16 jaar mogen mee als begeleiding!   Vertrek en terugkomst We vertrekken om 10.45 uur vanuit Buurthuis Jeruzalem met de bus naar de locatie in Hilvarenbeek. Om 17.00 uur zullen we weer terug zijn in Buurthuis Jeruzalem. Inschrijven Je kunt je inschrijven bij Buurthuis Jeruzalem. Je kunt het inschrijfformulier ook mailen naar: amandafreriks@contourdetwern.nl