Halloween in Toverland
02 november 2017

Halloween in Toverland

Op vrijdag 20 oktober zijn we met een hele leuke groep kinderen naar Toverland Halloween geweest. De dag begon op Eindhoven Centraal Station. Daar werden de kinderen met een busje opgehaald. Na een lange rit met leuke muziek, drinken en chips kwamen we eindelijk aan bij Toverland. We hebben er snel een leuke groepsfoto gemaakt en we zijn toen meteen naar binnen gegaan. Bij binnenkomst zag je al dat ze er klaar voor waren. Overal hing enge versiering en er stonden allemaal leuke kraampjes waar je een glittertattoo kon zetten of waar je leuke maar ook enge foto’s kon maken. We hebben de kinderen in twee groepen verdeeld. Daarna gingen ze meteen in de super enge achtbanen. Ook gingen de kinderen in de super snelle wildwaterbaan. Daarna kregen ze een heerlijke kinderbox met frietjes, snacks en natuurlijk een lekker pakje drinken. Heel langzaam tikte de tijd weg. Om klokslag 7 uur veranderde het park in een spookpark. Van alle kanten kwamen killerclowns, heksen en andere enge wezens op je af. De kinderen waren natuurlijk helemaal niet bang en liepen overal op af. Ondertussen gingen we met z’n allen in de boomstamrivier. Van een veilige afstand zagen we hoe de killerclowns mensen lieten schrikken. Toch waren de kinderen meer bang van de attractie dan van de griezels. Toen het tijd was om naar buiten te gaan waren er nog veel meer enge griezels en rare wezens. Sommige kinderen werden nu wel een beetje bang. Maar de meesten waren heel dapper en vonden het superleuk. Het leukste hebben we natuurlijk voor het laatst bewaard. De Troy, de grootste houten achtbaan van Nederland. In de middag is deze attractie al eng maar in de avond is deze nog veel enger. De kinderen stonden in de rij en je kon de spanning al voelen. De rit begon met overal vuur en dat maakte het nog veel enger. De achtbaan was supersnel en de kinderen vonden het geweldig. Nadat we onze foto’s bekeken hadden van de enge rit was het tijd voor de laatste activiteit van de dag: het spookhuis. Een aantal kinderen durfde wel in het spookhuis maar een aantal vond het ook te spannend. De kinderen die wel durfden kwamen er geschrokken weer uit. Ze hadden het wel heel leuk gehad. Na een laatste snelle foto met de killerclown gingen we weer naar huis. Alle kinderen vielen een-voor-een in slaap. Ze hadden een geweldige dag gehad en waren daardoor ook supermoe.   [gallery ids="526,525,527,528,529,530"]