Joepie Breda
Op zondag 18 augustus zijn we met de kindjes uit Breda naar Joepie in Breda geweest. Een super groot indoorspeelparadijs. Bij aankomst zaten een paar kindjes al te wachten op ons, ze hadden er super veel zin in. Nadat we allemaal ons hadden voorgesteld liepen we naar de tafel, de schoenen gingen uit en de pret kon beginnen.
De kinderen renden meteen de opblaasbare heuvel op en begonnen enthousiast te springen. Ze hadden er super veel zin in. De kinderen sprongen naar beneden met salto’s, gleden op hun buik of vielen op hun kont naar beneden. Daarna ontdekte ze dat er een hele grote glijbaan was. Ze renden er naartoe en klommen omhoog. Deze glijbaan was ook opblaasbaar. De kinderen kwamen op de meest creatieve en grappige manieren naar beneden.
Op de tafel stonden inmiddels lekkere koude ranja kannen klaar. Ze kinderen dronken snel alles op en gingen verder spelen.
Ze klommen in het klimtoestel en speelden gezellig met alle kinderen. Ballenbak gevecht, verstoppertje en natuurlijk tikkertje kon niet ontbreken.
Alle kindjes werden daarna opgeroepen, ze kregen lekkere frietjes met een snack naar keuze. Ook konden ze kiezen of ze naar het eten een ijsje wilden of een slushpuppy.
Het was al weer bijna tijd om naar huis te gaan. We besloten om nog een potje te gaan voetballen en er zaten echt een paar talentjes tussen. Het was een leuke afsluiting van een top middag.
Alle kindjes werden daarna opgehaald en gingen met de leukste verhalen weer naar huis.