KAMPIOENEN!!
Stichting Joepiez sponsort ieder jaar 1 team van Voetbalvereniging TSC in Oosterhout. Dit jaar heeft de stichting team JO9-02 gesponsord en begeleid. Daar zijn we als stichting ontzettend trots op want ze zijn kampioen geworden! Daar hebben ze hard voor gewerkt en dat heeft zijn vruchten afgeworpen! Wij zijn superblij met ons Joepiez team! De overwinning is inmiddels gevierd en alle kinderen hebben dit seizoen genoten van alle overwinningen en wedstrijden. Soms was het best zwaar voor onze toppertjes maar ze hebben het toch geflikt! Iedere pupil heeft een grote kampioensbeker gekregen om mee naar huis te nemen als aandenken van dit kampioenschap. Er werd zelfs met kinderchampagne op het voetbalveld geproost en er werd geschreeuwd van blijdschap. Eenmaal in de kantine werden de pupillen gehuldigd op het podium van TSC. De trotse trainers van JO9-02 kwamen de pupillen vergezellen op het podium er werden leuke foto’s en filmpjes gemaakt. Na de huldiging werd er nog een klein feestje gehouden in de kantine. Dit seizoen gaan we ook weer leuk afsluiten met een superleuk uitje. Volgend seizoen zal Stichting joepiez weer een ander team sponsoren en wij wensen de pupillen van JO9-02 heel veel succes met het volgend seizoen!img-20170506-wa0030