Kinderfeestje Leeuwarden
17 april 2019

Kinderfeestje Leeuwarden

aterdag 24 februari het 3e joepiez kinderfeestje Leeuwarden! Terugkoppeling Moeder: Via een advertentie op Facebook las ik over Stichting Joepiez. Mijn dochter was bijna jarig, en ik las over de hulp die de stichting bied.
Na een mailtje te hebben gestuurd kwam ik in contact met Melodie. Zij legde heel duidelijk uit wat de stichting doet, en wat er van ouders wordt verwacht. Op zaterdag 23 februari had mijn dochter dan eindelijk haar feestje in monkey town Leeuwarden. Vooraf was het contact heel duidelijk, en alles was al geregeld door Melodie. Omdat ik onder bewind sta is een feestje bij monkey town niet te doen. Dankzij de stichting was dit wel mogelijk, en mijn dochter was in alle staten van blijdschap. Melodie kwam samen met Angelique, van heel ver. Ik vond dat zo bijzonder! Speciaal voor ons! Mijn dochter kreeg superleuke cadeautjes, en er werden leuke foto's gemaakt. De kinderen waren niet meer te houden en wouden zo graag gaan spelen. Melodie riep me nog even apart en de stichting had geregeld dat ik wat zakgeld kreeg zodat ook ik onbezorgd de middag door kon brengen . Het is dat de kinderen er bij stonden , maar anders was ik in huilen uitbarst. Zoveel liefde en zoveel hulp, ik ben er nog stil van. In de avond vertelde mijn dochter mij dat ze zo gelukkig was. We zijn de stichting heel erg dankbaar . En met name Melodie en Angelique die van zover zijn gekomen om mijn meisje een geweldig feest te geven.