Tsc sponsoring 2022

In 2022 staat er weer een groot internationaal toernooi op de planning, georganiseerd door TSC. Het TSC International Tournament is specifiek gericht op teams onder de 13 jaar. Na het succesvolle toernooi in 2019 kijken we er nu al naar uit om opnieuw een onvergetelijke ervaring neer te zetten. En met trots kunnen we aankondigen dat Stichting Joepiez medesponsor is van dit team.

Het TSC International Tournament brengt jeugdvoetbalteams van over de hele wereld samen voor een spannende en uitdagende competitie. Het is een unieke gelegenheid voor jonge voetballers om hun talenten te tonen, nieuwe vriendschappen te sluiten en ervaringen uit te wisselen met spelers van verschillende culturen en achtergronden.

Het toernooi biedt een platform voor jonge spelers om zich te meten met internationale tegenstanders en hun vaardigheden verder te ontwikkelen. Het is een stimulerende omgeving waarin ze kunnen groeien als individuen en als team, terwijl ze worden aangemoedigd door enthousiaste supporters en coaches.

Als medesponsor is Stichting Joepiez er trots op om bij te dragen aan dit unieke evenement. We geloven sterk in de kracht van sport om kinderen en jongeren te inspireren, zelfvertrouwen te geven en hen te helpen groeien. Door het TSC International Tournament te ondersteunen, dragen we bij aan de ontwikkeling en het welzijn van deze jonge voetballers.

Het is geweldig om te zien hoe het toernooi jonge spelers in staat stelt om hun grenzen te verleggen en nieuwe ervaringen op te doen. Ze worden aangemoedigd om hun talenten te tonen, samen te werken als team en fair play te tonen. Dit draagt bij aan hun persoonlijke groei en het vormen van positieve karaktereigenschappen.

Het TSC International Tournament is niet alleen een voetbaltoernooi, maar ook een culturele uitwisseling. Spelers en teams van verschillende nationaliteiten komen samen en leren van elkaars tradities en gewoonten. Dit bevordert begrip, tolerantie en respect tussen verschillende culturen en draagt bij aan een meer inclusieve en verbonden wereld.

Als Stichting Joepiez zijn we vereerd om betrokken te zijn bij het TSC International Tournament en we kijken uit naar een succesvol evenement. We willen alle spelers, coaches, vrijwilligers en supporters bedanken die dit toernooi mogelijk maken. Samen creëren we een positieve en inspirerende omgeving waarin jonge voetballers hun dromen kunnen najagen en onvergetelijke herinneringen kunnen creëren.