Verjaardagsfeest Monkeytown
29 maart 2023

Verjaardagsfeest Monkeytown

Op een zonnige zaterdagmiddag vierde de jarige haar achtste verjaardag in Monkey Town, de populaire binnenspeeltuin. Ze was dolblij om haar verjaardag te vieren met tien van haar beste vrienden, en ze kon niet wachten om de hele middag te spelen in de speeltuin. Maar dit verjaardagsfeestje was extra speciaal omdat het gesponsord werd door Stichting Joepiez, een organisatie die zich inzet voor kinderen. Toen ze aankwamen bij Monkey Town, kregen zij en haar vrienden polsbandjes om de hele middag onbeperkt te kunnen spelen. Ze renden meteen naar de trampolines, klimrekken en glijbanen en hadden de tijd van hun leven. Tijdens het feestje bracht de ober van Monkey Town een grote schaal met frietjes, kipnuggets en bitterballen. haar vrienden aten samen en bespraken de verschillende activiteiten die ze in Monkey Town hadden gedaan. Na het eten gingen de kinderen weer terug naar de speeltuin. Ze sprongen op de trampolines, klommen in het klimrek en speelden tikkertje. Aan het einde van de dag bedankte de jarige en haar ouders en Stichting Joepiez voor het organiseren van zo'n fantastisch feestje. Ze was dankbaar voor alle mooie herinneringen die ze had gemaakt met haar vrienden in Monkey Town. .
Reactie plaatsen