Vossenberg in Rijen
Op 5 mei zijn we met een gezellige groep van 15 kinderen naar de Vossenberg in Rijen geweest. De Vossenberg is een supergrote speelboerderij waar je echt van alles kunt doen. We hadden speciaal voor de kinderen een feestarrangement gereserveerd en feestelijk was het zeker! Eenmaal in de Vossenberg kregen we een hele mooie lange tafel toegewezen met hapjes en drankjes. De kinderen genoten van de soesjes die op de tafels stonden. Die soesjes hebben er niet heel lang gestaan want ze waren in ‘no-time’ op. De kinderen waren toen de soesjes op waren ook allemaal verdwenen. Vier kinderen gingen buiten lekker op de trampoline springen. Vijf kinderen gingen spelen in een overdekt speelparadijsje en de rest van de kinderen is naar boven gegaan om wat moois te knutselen. Van deze heerlijke dag hebben we natuurlijk superleuke en mooie foto’s gemaakt.   Na een paar uren spelen waren de kinderen helemaal uitgeput en hebben ze een lekker frietje met een snack gegeten. Als toetje kregen ze nog een ijsje en toen we weg gingen hebben ze nog een zak snoep en een zakje chips gekregenresized_20170503_110945resized_20170503_104100resized_20170503_114818resized_20170503_112913