Weekend Parijs
  Ik wou even zeggen hoe mooi ik het vond en jullie daar voor bedanken en voor de geweldige organisatie, voor drie fantastische dagen. Ik vond het héél leuk en mooi en de kinderen hebben super genoten. Onze chauffeur die was ook heel aardig, Erik. Wij hebben rond tour gehad in Parijs de eerste dag. We kwamen in de middag aan en de kinderen wouden meteen naar Euro Disney maar we moesten nog een nachtje slapen, we moesten eerst in het hotel melden. Toen gingen we naar onze kamer. Rond 19.00 gingen we naar het winkelcentrum naast het hotel we hebben daar een hapje gegeten. De volgende dag was de grote spannende dag, we hebben in het hotel ontbeten en de chauffeur stond 9.30 gereed voor vertrek naar Disney. Euro Disney is een heel groot park en heel erg mooi. Het was een regenachtige dag helaas. Maar dat weerhield ons niet om te genieten van alle mooie bezienswaardigheden in het park. Het park is magisch voor jong en oud. Wij bleven tot 8.00 uur s'avonds. Alle lampjes en verlichtingen bloemetjes waren erg mooi vooral het kasteel dat was het mooiste! Na 8 uur waren er heel wat minder mensen dus de wachtrijen waren heel klein dat was wel lekker, vooral bij Space Mountain waren er heel wat minder mensen dus daar ging ik 3 keer in dat was een leuke attractie! De wachtrijen waren soms erg lang. Maar toen we aan de beurt waren was het de moeite waard. Tussendoor hebben we bij de Mac Donalds gegeten. Later gingen we het park weer in gingen we naar een parade kijken dat was heel mooi. We gingen rond een uur of 3 terug naar de bus om naar huis te gaan we kwamen laat aan en we waren best moe. Bedankt Stichting Joepiez voor deze 3 mooie, leuke en fantastische dagen!!